Saya stressssss!!!!!

Saya stressss??? Kenapakah kamu? Urmm i spent almost 5hours at Hyundai service yang akhirnya tidak menyelesaikan sepenuhnya masalah yang saya hadapi.. Tapi saya trus blah setelah 5jam berlalu kerana hati saya suda tidak mampu menanggung perasaan geram dan marah yang agak extreme! Abaikan cerita yang WTH itu...! Arrgghhh!!!

Around 2.30pm me and Mar met my friend, Ima at Angsana... We were hanging out together.. Sangat had fun! We went to Holiday Plaza, tidak ada apa yang menarik la hari ini... Tapi sungguh lucky saya tidak memasuki kedai ini::


What a silly me! Aduuhhh.. Ima n Mar pula hanya tergelak2 kan saya kat situ... Adeeiii.. Kalo la termasuk kedai itu, tentu orang akan pelik, apalah budak ini buat dalam kedai ni... Hohoho... =p

After that kami makan2 kat Kg.Melayu Majidee::


Perut suda kekenyangan, tapi badan masih OK... tekak macam suda gatal2 mahu melalak! Haha... So we decided to enjoy karaoke together::


After Maghrib prayer, me and Mar continue shopping at Angsana... Then blum puas hati, we pegi Jusco pula mensambung shopping di sana... What a stresssss day!!!! Hahahaha

Nota tangan: Encik BF, anda tahu bukan, saya tidak suka berurusan dengan mereka2 di pusat service kereta.. Sungguh sedih bila anda di kejauhan...

Nota kaki: Ku mahu terbang.. Tinggi di awan... Bersama bintang, bersama bulan...

Jash
00:24
28022010

2 comments:

ima said...

we had joy...
we had fun...
lalalala*

next destination
waterfall jom!
wahaha*

Jash said...

about nexty destination tu, i stuju la dear!
apa pun, jangan lupe roger, ok? :)