Aku vs PC

"Fidz san, pls take care of all pcs..."
Arrgghhh!!!! Ada ke patut Paktan cakap macam tu kat aku??

Cite die camni.. Aku OT arini, teammates aku ada skali la...Pastu dlm kul 8.50pm Paktan (ni bos kat tempat aku..) da nak balik... Aku n teammates aku plak ada keja lagi, so cam balik agak lewat sket dari die...

Dia datang depan kitorg, pastu ada conversation seperti ini:

Paktan: What time are you going back?
Penulis: Ohh maybe around 9pm
Paktan: Ohh really?
Penulis: Yes...of course! (muka agak yakin ni..sambil senyum2 konon tunjuk muka baik...)
Paktan: Fidz san (not real name), please take care of all pcs nehh!
Penulis: Erk!! Pc only?? (Time ni muka aku da tuka jadi kaler jingga dah!)

Kuang asam punya Paktan.. X agak2 suh aku take care of pc.. bukan nak suh aku jaga diri.. Sabar wehh..sabar...

Nota tangan: Tetiba terkonfius, PC ngan orang sama spesies ke?

Nota kaki: Kerja..Tido.. Kerja..Tido..Kerja..Tido..Ulang sendiri la huhu

Jash
22:40
02032010

No comments: