Nanad tiada... Saya buat apa??

Tajuk entry macam agak2 mistery kan... Tapi takde apa pun.. Saja2 mahu menulis sebegitu kerana tetiba teringatkan Nanad hehe...

Malam tadi saya pergi Pesta Konvo UTM... Together with housemates, Hasmah and Mar... Tujuan asal pergi hanya untuk makan2 dengan officemates saya and beli barang sikit (this is the real sikit ok!..) .. Cerita pasal barang, nanti la ya..

Since housemates sudah makan, so hanya saya menjoinkan diri untuk makan2 dengan officemates :: Mira, Ainee and Teha... (comel la u orang ni... thanks sebab sudi makan dengan akak... See see.. saya suda tua..  hoho)


Ok, selepas makan2, saya join Hasmah and Mar jalan2 ukur jalan, sambil2 mata menjeling2 baju2 yang bergantungan, tangan pula membelek2 barang2/baju2 yang tercapai dek tangan... Aduhaiii.. Bila mata suda melihat, hati pula suda berkenan, mulut pula x henti2 puji barang/pakaian cantik,... habes la duit ko Jash!! haa dan akhirnya itu lah yang berlaku... Huhuhu...

Yang paling x bley blahnya, kami masih berada di kedai jual pakaian at 12:25am... Hoomaigod!!! Hari ini nak insaf la.. x mo shopping2 lagi.. (urmm agak2 berjaya x azam ini??).. (^_^)

Nota tangan: Shopping...shopping...shopping!!!! side effect: HAPPY (",)

Nota kaki: Kaki ni nak melangkah ke UTM kejap lagi... My friend punya convo...



Jash
11:23
27032010

No comments: