From Limbang with LOVE!

Tajuk entry macam agak2 filem, kan?? Let's see how the story becomes a film too =p (eh.. macam harus menjadi satu filem kah?..) Ohh tidak lah sampai sebegitu rupa...

Ini kisah 2 hari lepas (Khamis):

Saya membuat kerja dengan sepenuh hati... Tahap fokus agak melampau bagus kerana esoknya saya akan bercuti... (ini saya suda kawtim dengan bos! hehe).. Saya juga suda kawtim baik punya dengan projectmate saya, Mr.Aaron pasal kerja semua.. Balik dari office around 20:20, saya terus mendrive ke Jusco Taman U to buy something which is sangat penting untuk Encik Bf lalala~~... Kemudian terus menuju ke airport kerana "SAYA MAHU JEMPUT ENCIK BF"..! Sangat HAPPY bila nampak Encik Bf depan mata saya 4 real setelah hampir 3bulan kami x jumpa.. (video call langsung x sama dengan nampak face to face..ini FACT!)





Ini kisah 1 hari lepas (Jumaat):

Since hari ini tidak akan berpergian ke office, maka tidaklah terkelam-kabut bangun menuju ke bilik mandi.. Hanya bersenang-senang sambil mensambung tidur... 07:45 bangun balik baru teringat hari ini mahu berkeluar2an dengan Encik BF... Agak lambat we left home kerana beliau keterlewatan bangun.. Tak apa..tak apa.. Hari ini tidak rasa mahu merajuk kerana hati sangat gembira dengan kepulangan Encik BF... Jadi hanya menunggu beliau dengan penuh sabar dan semangat juang yang jitu untuk berkeluaran...

Kami singgah di McD UTM untuk breakfast.. Ini gambar sekeping untuk tatapan kalian (..gemotz saya ini..)::


Hajat di hati mahu ke Air Hitam untuk mensurvey2 door gift untuk majlis kahwin my sister nanti.. Tapi entah bagaimana tersasar jauh pula ke Melaka...(ini macam bukan tersasar, tapi terniat mahu pergi hahaha...).. Ini rentetan perjalanan kami di Melaka:

1) Zoo Melaka (saya suka zoo.. kenapa? Tak tahu!) ::



2) Teruskan perjalan ke Bandar Hilir.. Bersnap2 pics sambil2 menaiki trishaw, sambil2 mulut berpotpet tanya trishaw rider itu bermacam2 soalan (soalan sejarah yang akhirnya langsung tidak melekat dalam ingatan hehe)... ::






3) Pergi Dataran Pahlawan untuk lunch (huh! lapar yang x hengat dunia...), kemudian ke Menara Taming Sari ::





4) Menuju ke mall apa ntah (rasanya sebahagian dari Dataran Pahlawan mall juga), mentonton Alice in Wonderland, sambil2 menshoping beberapa barang (sangat gembira ini perkara..) ::



5) Pergi snap beberapa keping pic lagi untuk kenangan bersama =p ::


6) Dinner di restaurant nasi padang which is banyak nama makanan yang saya tidak tahu...Waiter itu terpaksa sabar melayan soalan2 saya yang seriously saya tak tahu.. Tapi akhirnya hanya makan makanan biasa2 sahaja... (tidak menarik betul lah kamu ini Jash!.. huhu).. ::


7) Hujan sangat lebat... Tapi kami terpaksa juga balik ke JB... Rumah kami bukan di Melaka. Definitely!!



Ini kisah hari ini (Sabtu) :

Hari ini gembira lagi kerana dapat breakfast bersama Encik BF lagi.. Kemudian hantar Encik BF di Kulai dan saya terus mendrive ke office. Agak happy di office kerana suda berjaya tutup beberapa case.. Balik dari office around 17:00.. Ambil Nanad dari rumah Raihan dan terus ke Jusco untuk beli bahan2 masak.. (I wanna cook for us+him..) Malam ini tiada activity luar kerana esok suda janji mahu jumpa Encik BF lagi.. Jadi malam ini hanya akan rehatkan badan yang suda sedia penat ini..

Nota tangan: Alice in Wonderland tidaklah teruja seperti yang saya imagine kan.. Tapi tidak apa lah, kerana saya mentonton bersama Encik BF.. Sempat juga saya terlelap buat seketika..

Nota kaki: Saya sangat happy bila Encik BF pulang bercuti (suprise yang paling besar beliau hadiahkan untuk saya..).. Thanks dear!

Jash
19:45
13032010

2 comments:

ima said...

wah, sangat syok berjalan-jalan sempena musim cuti sekolah. have a great day with your great one (:

Jash said...

yeahh.. sangat syok sebab be with beloved one! sangat happy bila beliau balik jb :)