Ahad datang lagi...

Pagi ini bangun sangat lewat.. 10:23 baru bangun, itu pun setelah menerima SMS dari encik BF... Agaknya encik BF tahu2 saja saya belum bangun ya hehe...

Selesai saja siapkan diri, terus saja berFB... Ntah apa2 yang merepek2 dalam FB itu... Sambil itu juga mata menjeling2 pada TV... Hari ini Melodi bersiaran dari JOM HEBOH Bukit Jalil.. Cakap pasal Melodi ni, saya amatla tertarik dan terseronok mendengar celoteh pengacaranya Fara Fauzana a.k.a FAFAU... Pagi2 pegi kerja pun, dengar suara FAFAU dan FBI tu... Skrg pula ada program Alahai Fafau di TV9 pun saya tengok... She is so energetic and talented!

Around 13:20 me n Hasmah went to Taman U to buy our lunch, then pergi Giant U Mall bli barang sikit always rasa macam sikit huhu)... Pastu sebelum balik rumah we singgah bli cendol kat area rumah... (cendol tu sangat walllaaaa!!!! we like it!).. N drop by kat kedai K.yan, buat appointment untuk buat facial petang nanti...

Balik rumah, makan2, berFB sekejap n tidur... (Hoihhh... lepas makan tidur, tentu kamu akan cepat gemokk Jash!..) ..18:00 saya n Mar da sampai kat kedai K.yan and dia pun suda2 ready dengan apa sahaja barangan beliau itu...

Since that was my first time, i felt agak excited... Tapi bila kena duk atas katil tu hampir 2jam, tetiba terfikir "Macamana la orang lain buat facial, waitin'4 2hours to complete everythg... Then body rasa agak sakit sebab terbaring je kat situ... Hoho... Sangat salute ah mereka2 itu..."



Malam ini saya mahu tidur awal.. Saya kepenatan suda... Lagi pula muka ini rasa agak kelicinan hehe (adakah selama ini muka berkurutu macam jalan tar itu?... hahaha)

Nota tangan: Seronok bila ada orang massage2 muka kita.. Anda biasa lakukan?

Nota kaki: Sangat rasa sorry pada Mar sebab terpaksa menemani saya dalam waktu cukup lama


Jash
23:00
28022010

No comments: