Hari yang tired...

Semalam menghabiskan masa dengan mengemas rumah, membasuh dan menyimpan mana2 peralatan yang digunakan untuk majlis pertunangan K.Ha... So hari ini menyambung lagi tugas2 pengemasan rumah..together with parents and siblings... Sangat memenatkan tapi x apa lah, bukan selalu pun akan bersusah-susah dan berpenat-penat seperti ini...

Hari ini juga tiada agenda lain, hanya mendrivekan Encik Brother-Arif ke Giant Mall untuk membeli barang2 keperluan ke sekolah...You know what Arif, anda sangat bertuah mempunyai Cik Sister seperti saya hahaha (Kenapakah saya gelak? Adakah itu bermakna ianya dusta belaka?..Ohh tentulah tidak.. hehe) Saya juga bertuah mempunyai adik seperti anda...(^_^)



K.ha juga membalikkan diri ke Kedah malam ini.. Setelah membye2 K.ha di dalam bus, me, Encik Little Brother-Boboy and our parents had dinner di Hazlan Indoor Soccer ??? ...terasa sangat kelaparan...



See, Boboy mengantuk menantikan Chicken Chop nya yang lambat diserve...Kesian beliau...So hari ini saya mengakhiri hari saya dengan perut yang kekenyangan dan hati yang kelapangan...

Nota tangan: Bila bersama keluarga, kepenatan itu akan hilang dengan sendirinya...

Nota kaki: Saya amat menghargai saat2 bersama keluarga walau apa pun berlaku... Anda bagaimana?

Jash
23:45
15022010

No comments: