BerMC dan BeKERJA

Kisah semalam, saya pergi ofis seperti biasa dengan Nanad... Semasa mendrive, very sudden saya rasa amat sakit (ini kisah biasa kesakitan yang saya hadapi... tapi kali ini saya dlm keadaan yang tidak bersedia..).. kalo ikutkan sakit itu, saya suda tidak mampu mendrive.. Tapi tabahkan hati, sampai juga di office...

Tapi akhirnya saya berMC setelah menjejakkan kaki di klinik... (Credit goes to A.Nik... Thanks for your help!)... Balik rumah, hanya bertiduran sampai petang setelah selamat mendapat injection =p

Kisah hari ini, saya pergi ofis lagi... (macam pergi berjuang pula rasanya.. huhuhu)... Sangat sleepy tapi saya berasa amat gembira kerana hari ini saya beKERJA dan berjaya menselesaikan beberapa bugs... Sangat terseronok lalu menyanyi sambil bergelek2..(ehh..macam bukan bergelek ahh... !) tapi sambil mengajak colleagues menyanyi together2 hehe.. 7hours di office suda cukup untuk buatkan saya teringatkan pada tilam empuk di rumah lalala~~~

Malam ini tidak akan keluar walaupun hati ini meronta2 untuk menenjoykan diri.. Takpe2, esok masih ada... Harap2 esok akan dapat menenjoykan diri... Malam ini akan betapa di rumah sambil menonton Dalil Cinta... Syarifah Amani vs Fahrin Ahmad.. Perlu inform Encik BF untuk mentonton cerita ini... Can't waitttt!!!!



Nota tangan: My friends, I really appreciate you all in my life! Thanks for every single help... (^_^)

Nota kaki: Saya kebusanan bila terpaksa berMC on weekdays... Terasa begitu sunyi ah...!

Jash
18:24
06032010

2 comments:

ima said...

haha.
esok sila masak asam pedas ikan keli. saya mau menjamu selera :P

Jash said...

iskkk.. anda ini tidak agak2 punya permintaan... ikan keli itu juga saya sangat takuti.. ohhh tidakkk!!! =p