Jumaat yang sejuk!

Hari ini Maulidur Rasul tapi saya perlu ke office untuk mensiapkan satu kerja yang suda agak tertunda...

Btw, I plan to go to office by 9am.. tapi 7.05am saya suda bangun and suda tidak boleh tidur lagi.. So I decided to go to office by 8am.. Drop by at McD to buy breakfast (set no.3 is my favourite!)...
Niat saya untuk berada di ofis hanya sampai 1pm, tapi terlajak sampai 2pm.. Last2 saya hanya pulang pada jam 4.30pm...

Aduhai... Yang agak malangnya kuar je ofis hujan mencurah2 sangat lebat dan saya mendrive seperti orang rabun (ehh.. bukankah saya sememangnya rabun??? Huhuhu...)...

Petang tadi juga sangat lebat hujan di kawasan rumah saya n siling ada air menitis...(ini kena report pada Uncle... minta beliau baiki segera.. sangat takut ini...)..

Malam ini saya kebosanan yang amat, tinggal berdua sahaja dengan Hasmah, so we decided to have dinner outside n roger Mar n Shaikah to join us at Tungku Impian... Then we went to Jusco, i got a pair of BUM shoes.. Sangat suka...!!! Encik BF tentu jealous ini hehehe... (Sorry dear, i sangat suka kasut itu...Lalala~~~)...

Hopefully akan tidur lena nanti kerana esok pagi kena bangun awal, need to go to Hyundai service at Plentong!

Nota tangan: Salam Maulidur rasul untuk semua.. Bersama menghayati perjuangan baginda Rasulullah S.A.W

Nota kaki: Shopping adalah salah satu therapy bila mana diri terasa kebosanan!

Jash
23:15
26022010




1 comment:

Anonymous said...

Tungku Impian ayam proses tak sembelih, supplier Cina kafir. Owner pun macam2 pelaris najis campur dalam makanan