Ahad yang INDAH...

Hari ini hari Ahad... Esok pagi bangun tido, saya suda kena pergi kerja... (oiitt lupakan dulu pasal esok.. cerita pasal hari ini saja lah!..) Oppss.. Sorry...

Ok, pagi2 hari ini saya memasak.. Menunya Spageti Special (acecece.. special pula..) After siap2 semua, saya keluar dengan Encik BF, we makan2 and pergi Jusco Tebrau City to watch movie.. We decided to watch Under the Mountain.. Agak menseramkan la tengok cerita ini (???: ini adalah perasaan saya sahaja ya.. tiada kaitan dengan perasaan orang lain.. reason: ini bukan cerita cartoon yang boleh membuatkan saya senyum2, gelak2 ketawa senang hati..).. Tp sangat fullhouse la cerita itu..

Then we shopping2, makan2 (makan lagi ni.. see saya akan membolatt dengan cepatnya..) Kemudian berpergian ke Angsana.. We singgah Angsana sekejap cuma untuk mentilik2 baju untuk dipakai di hari bahagia kekanda tersayang annti.. Tapi apa kan daya, duit ada, baju pula tiada yang berkenan di hati uhuk3... Tidak apa.. Tidak apa.. Jangan keciwa, kita sambung shopping lagi... (See lagi.. shopping tu boleh mententeramkan jiwa.. ahaks!~~)

We pergi Jusco Taman U pula (macam x sah keluar on weekend kalau x singgah more than 3 tempat shopping.. alahai... !).. Beli barang2 lagi dan kemudian dinner di food court Jusco sahaja...

Pulang ke rumah dengan perasaan bahagia dan berbunga2.. Macam Adnan Sempit cakap "Dalam hati ada taman.."...

Nota tangan: Apalah dayaku, asyik bergembira, lupa pula minyak kereta x isi lagi... Xpe2, esok pegi isi... kasi full punya!!

Nota kaki: Thanks to Encik BF kerana meluangkan masa dengan saya hari ini... Bila lagi boleh jumpa? (U sekarang kena buat appointment dulu ya..isk3...)

Jash
23:27
14032010

No comments: