...Awalnya...

Ohh apakah entry ini? Awal? Apa yang awal? Awal ashari kah? Ohhh apakah yang saya merepek ini???

OK, sila abaikan baris di atas.. Hari ini awalnya saya bangun tidur... 7am saya suda berada di bilik mandi membasuh muka+memberus gigi...Mandi? Alaa later lah hehehe... Hari ini saya kena mendrive Boboy ke sekolah.. Tapi as usual (ini Puan Mother yang cakap, ok?), Boboy hanya akan siap few minutes before 7.30am.. Aduhh Cik Sister terpaksa meracingkan kereta supaya Boboy x didenda kerana terlewat... Sabar je la dengan beliau yang seorang itu...

Balik dari sekolah Boboy, saya mempunyai agenda list yang telah tertunda selama 2 hari... Apakah itu? hehe.. Biarlah rahsia (^_^).. Hari ini juga saya agak terlambat menjemput Boboy dari sekolah, so we (me +P Puan Mother) brought him to Giant.. (shopping time)..Fuhhh... Nasib baik beliau itu tidak merajuk...

Tadi around 8pm, I went out with Encik Brother-Fahmi and his friend. I met my old friends, Waniey + Syarifah at Bistro Pantai Batu Buruk. Kami lepak di sana until 10.30pm. Sungguh indah pertemuan itu. Thanks to both of Waniey and Syarifah for having great time with me...



Nota tangan: Malam ini saya akan tidur dengan senyuman indah di bibir..(adeiii.,..ayat sket x bley blah!..)hahaha

Nota kaki: Saya rindu semua kawan2 saya ...(",)

Jash
23:50
16022010

No comments: