...Merindui dan dirindui...

"Salam sejahtera pelajar2 semua..."<- agaknya inilah ucapan Encik Bf setiap kali masuk kelas ya?....

Tajuk entry kali ni agak kejiwang-jiwangan bukan?... Aku bukannya suka jiwang2 pun, romantik apatah lagi... Tapi ikhlas hati buat pengakuan ni, hari ini terasa sangat merindui Puan Mother, Encik Bf, dan keluarga tercinta... Terasa diri ini kesunyian berseorangan di perantauan... (oiittt makcik!!! Mana mau letak itu housemates tersayang???...) Erkk!! Lupa plak, ada housemates tersayang kat sini hehe... Sori2, hilang ingatan kejap hihi...

Cakap pasal perantauan ini, aku rasa nasib aku berpuluh2 kali lebih baik compared to Encik Bf... Encik Bf sekarang di Limbang, Sarawak... jauh dengan Cik Gf, jauh dengan keluarga... Kesiannya pada Encik Bf... Demi tugas mendidik anak bangsa, tentunya memerlukan pengorbanan yang bukan sedikit... dan semestinya aku merasa sangat bangga dan terharu dengan tugas Encik Bf itu... Kalau aku, belum tentu aku mampu berjauhan sebegitu lama dengan keluarga... Da la susah nak balik.. Ohhhh TIDAKKKK!!!!!

Hari ini punya kisah... tadi balik kerja, pasang radio kuat gila ah... Tahap kalo telinga hamster tu maunya pecah berderai kes volume tahap gaban! Hahaha.. Apa punya pe'el ntah hari ini, tatau la... Tapi since aku da ada peneman setia masa pegi n balik kerja, maka nya aku ikut suka hati sahaja buat apa aku suka... Agak mencabar minda aku bila mana pakcik driver di sebelah kereta aku tadi menjeling2 (nasib baik x juling mata tu...) kereta aku... Agaknya sebab terlampau terganggu oleh muzik Black Eye Peas tu kot??? Hahaha (sorry ar pakcik, saya bukan sengaja nak pasang radio kuat2... saya saja nak test volume... hehehe)...

Lain kisah kita sambung next entry ya... Sekarang rasa kurang berkemampuan untuk berfikir... Gastric sedang menyerang diri ini dengan hebatnya!!! SOS! SOS!!!!

Nota tangan: Untuk Encik Bf, saya amat merinduimu...

Nota kaki: Beringat2 lah pada orang2an dijalanan apabila anda ingin mengetest volume kereta anda (Sungguh kejam kah aku ini kepada pakcik driver tadi???... katakan TIDAK!!!!)

Jash
22:05
28012010

2 comments:

Anonymous said...

Tidak kejam kepada pakcik driver, but pity your dear passenger...haha...
Do take good care of yourself...
time flies, and soon you can meet your Mr Bf!

Jash said...

my dear passenger sangat lovely... n we support each other along the way hahahahaha