Aku blogger???

Selama ni aku baca blog orang je... tiba2 hari ni...ntah macamana ntah, rasa nak buat blog sendiri... Finally, ini lah hasil blog aku... for the first entry, aku pun tatau nak conteng apa... ada bakat ke aku nak menulis??? (soalan ini ditujukan khas untuk diri ini..huhu)... tapi bak kata housemate, tulis la sket2, lama2 ok la tu... (thanks dear!)


Kenapa nak buat blog ek?
1. Miss MM : Buat la blog... nanti u boleh luahkan perasaan u dalam blog sendiri
Komen penulis : Bukan ke tiap2 malam u da jadi pendengar setia i... hehehe


2. Miss N : Ko tulis je apa2 pun... Yang tukang baca pun bukan sape pun, aku jugak yang baca haha
Komen penulis : Ceh! x mengencouragekan langsung!!! haiyyyaa!!!


Bila fikir balik, apa theme blog aku ni? Alaaa malas btul nak pk... Anyway, blog aku, aku yang tulis, so ikut suka hati la kan nak tulis apa pun... ada aku kesah??! uhuk3...

Da la, nak stop sampai sini dulu... Jumpa lagi di next entry! Choww....

No comments: