Al-fatihah...

Al-fatihah... sultan johor yang dikasihi (kasih laa sebab johor ni tempat aku cari rezeki...) telah pergi meninggalkan kita buat selama-lamanya... Semoga roh baginda di tempatkan di kalangan orang-orang yang beriman dan beramal soleh.. Ameen...

Jap lagi aku nak gi kenduri rumah makcik jiran sebelah rumah ni... Majlis kesyukuran sambut menantu... Menantu dia orang sabah.. Jauh tu... Tahniah untuk makcik jiran sebab dapat menantu *wink*wink* Lambat pegi kenduri sebab aku baru balik dari ofis.. Sabtu keja?? iskkk tu la masalah aku ni... sabtu patutnya orang rehat2 ke, berdondang sayang kat rumah ke, bertido2an ke...baru la syok! iskkk...

Petang ni plak aku kena gi bandar jap, ada urusan yang perlu disetelkan... Ya Allah, Kau permudahkan lah segala urusanku pada hari ini... Semoga segalanya berjalan lancar... Ameen... Ok la beb, aku stop sini dulu... Jumpa di next entry! (^_^)

Nota tangan: Setiap yang hidup itu pasti akan merasai mati... Al-fatihah untuk semua roh muslimin dan muslimat yang telah pergi meninggalkan kita... (i miss my beloved Yang... )

Nota kaki: Kenduri kawen x semestinya dalam keadaan yang penuh grand... Cukup sekadar bersederhana... (salute ah tengok makcik jiran punya majlis...)

Jash
14:29
23012010

No comments: