Kasi la credit kat aku!

Pagi ni bangun tido dengan muka yang amat la blur... Rasa malas nak pi kerja, malas nak bangun tido... tapi yang syoknya, itu la perasaan yang aku hadapi setiap pagi hahaha... Soalan lazim: Kenapa mesti aku kena kerja??? Ya Allah minah niii (ditujukan khas untuk diri aku sendiri) apsal la mengong sangat... kalo ko x kerja, sape nak bayar loan keta, loan pelajaran n segala jenis loan dalam list ko tu.... iskkkk... sadis btul!

Pagi2 buta hari ni, tiba2 ada conversation yang serupa ini:

Roomate : "Wehhh.. kasi la credit kat aku!" (ini la tajuk entry kali ni)...
Penulis : apa kes nak bagi credit kat ko? aku ada guna hp ko ke sampai credit ko habes? hahaha....
Roomate : erkk!!! apo kono eh jang... aku bukan cakap pasal credit hp aku la!
Penulis : abes tu pasal apa?
Roomate : Kasi la credit kat aku sebab aku pun contribute jugak dalam penamaan blog ko tu (ini la blog yang dimaksudkan tuhh!!)...

Cehhh rupanya dia nak aku kasi credit pasal tu... baru aku faham... hehehe... So skrg, aku nak mengucapkan terima kasih la kat ko wahai roomate sebab tolong bagi aku idea pasal nama blog ni... nak aku tulis nama penuh ke? hehehe.... Ferris Tonhil a.k.a Ferris Tonggas! Nama ala2 glemer macam minah gebu...(sila rujuk ruangan gosip berita harian) hahaha...

Urmm pegi keja hari ni, xde geng yang slalu buli aku... 2 orang MC, maknanya sape je yang tinggal?.... iskkk... kebosanan hidup kat ofis... tapi keja tetap keja... itu amanah, aku x bley abaikan... kalo aku rasa malas nak keja (ada ke aku rasa malas nak keja?) ... ayat tersebut tiada sambungan, jadi sila abaikan hehehe! yeahhhh!! hidup penuh semangat! (^_^)

Aku stop sini dulu, nanti kalo kerajinan melanda, aku update lagi... Ini laa kisah aku, kalo kamu tidak suka.... ada aku kesah?? hehe... Jumpa lagi di next entry....

Nota tangan: Kadang2 kita gembira bila kita saling menghargai...

Nota kaki: Kerja adalah satu amanah! Jadi, lakukan lah kerja kita dengan penuh keikhlasan...

Jash
22:07
22012010




No comments: