Kenangan Penang~~


Hi all.. Apa khabar? Macam mana puasa u all hari ni? Ada yang lemah longlai bagai nak pengsan? Atau pun anda bersemangat bagai tiada penatnya kerana menikmati keindahan Ramadhan? Ehem amboi2 Jash, ayat bukan main kheeellasss lagi !~~ Hehehe... Tapi apapun, saya mengharapkan kita dapat meningkatkan prestasi kerja kita walaupun di bulan puasa.. Maaflah, hari ni saya agak tidak sihat maka terpaksa pulang lebih awal ke rumah untuk merehatkan diri supaya boleh ke ofis pada esok hari... 

Memandangkan mukadimah di atas agak meyakinkan (ceewaahh), maka cerita seterusnya hanya akan dipenuhi dengan elemen grafik iaitu gambaq2 (kata pi utagha..) yang akan menggantikan elemen teks... Hah amik kau, kata jadi lecturer Multimedia.. Memang gini lah kekdahnya.. ;p Sa pi Penang atas urusan kerja kan, jadi saya pun snap lah barang sekeping dua tiga empat lima gambaq untuk tatapan bos saya sebagai bukti saya pi meeting (padahal gambaq masa meeting takdaq pun amik..) hehe..

Lobby bangunan pentadbiran ILP Nibong Tebal
Bergambaq atas tulisan... Creative!~~
Ni lah dia Pengarah ILP Nibong Tebal.. Kenai ka?
Bersama Waniey yang comel dan sungguh baik hati... ;)
Ini kejadian di waktu siang.. Pada waktu malam, selepas berbuka puasa (sila rujuk entry di bawah) kami mencuci-cuci mata bukan dengan air ya, tapi dengan berwindow shopping di Sunway tu... Awat panggil window shopping? Sebab tengok dari luar dinding kaca tu agaknya ya?? Hehehe..

I suka dekorasi railway station ni.. Nampak nostalgia sungguh..
Dasat... Keretapi direct from KL to Sunway Carnival Mall ;p
Naughty girl ;p
Kena gelak ngan depa sebab amek gambaq macam jakun ..
maaaallllluuuuuuu.....
Si gadis manis ;)

Jash
23:00
11082011

No comments: