Merajuk...Bahagia...


Halluuu..haluuu..halluuuu... Apa khabar kawan-kawan? hehe... gembira saja nada saya ya.. heh! memang pun..! Tajuk macam bermaksud " Saya bahagia kerana merajuk?".. Ohhh tidak!! Merajuk dan bahagia berada dalam mode yang berlainan hehe...

Khamis lepas saya ambil half-day leave.. kenapa? Kenapa? Ohh sebab saya mahu berkeluaran dengan Encik BF.. Since beberapa bulan yang lepas saya nak menonton wayang dengan Encik BF... Lama suda pendam perasaan... (Adehh! Goli den..! hahaha)... Jalan ceritanya seperti berikut::

1) Mula-mula kami pergi makan.. Lapar beb..lapar! We ate at Ani Sup Utara... We tried Meehun Sup and Set Sup Tulang... Not bad and rasanya boleh pergi lagi kat situ.. But drinks were not too OK for me.. Ice lemon tea biasa saja, but lai chi kang kurengg la... Rasa macam air laici saja ( Mungkinkah kerana namanya "Lai chi kang" so thats why it tastes laici saja? ) huhuhu...

Nampak delicious x? hehe

Jerawat yang sungguh ketara huhu

Matured nya saya... Yeaayy!!

2) Then we pergi Jusco Tebrau City... Sebab rasa macam Jusco itu one stop centre sebab we nak tengok wayang and also nak shopping... So first come first kami pergi TGV counter, nak tengok Karate Kid but unfortunately ticket sudah habes... yang ada cuma tayangan malam.. Ohh sungguh tidak sanggup untuk menunggu...
Nak tengok Karate Kid!

So hati sangat sedih, Encik BF ajak pergi shopping... Macam tiada semangat saja huhu... pastu tengah takde mood tu, pergi try kerusi urut Ogawa... Ohh sangat selesanya.. Dengan tidak semena-mena, sebijik mobile seat with heat - massage cushion sudah berada dalam troli kami itu.. hehe.. Sungguh tidak disangka-sangka... Thanks dear...!

Salesman tu muka happy gila bila Encik BF setuju beli barang dia.. =p

Encik BF dengan resit di tangan

My mobile massage cushion.. :)

3) Dalam tengah-tengah try Ogawa product tu, Encik BF called Cathay CS to confirm ticket for Karate Kid... OK, ada ticket! We then pergi CS to watch Karate Kid but again very unfortunate for us sebab ticket sudah almost sold out.. (kecuali seat depan which is saya tidak sanggup untuk mendongak.. huhu).. Tapi..tapi..dan tapi... ada Nanny McPhee!!! I like!!! Suka sangat dan terus saja bagitahu Encik BF "Saya mahu tengok Nanny McPhee boleh?" .. Encik BF cakap "OK sayang!" Yess! Yess!!! Dapat tengok Nanny McPhee... Saya bagi 4/5 for Nanny McPhee.. Gembira, suka, duka semua ada... Sila lah tengok cerita tu.. X rugi.. :)
Bestt!!

Me!

Encik BF!

4) Then we pergi Jusco Taman U to have our dinner... Encik BF cakap "da lama x makan KFC dengan u".. I pun happy saja asalkan dapat makan dengan Encik BF.. So our dinner malam tu adalah Snack Plate and Zinger Burger Set...  
Our dinner!


No comments: