Kuching : Day Trip - 1st (23rd April)

Hari ini saya ambik unpaid leave... 4.45pm saya sudah get out dari office itu dan terus mendrive menuju ke Senai Airport...Sangat lucky sebab office saya hanya beberapa minit pendrivean ke airport... Flight jam 6pm ++ (opss lupa suda pukul berapa..) Sesampainya di airport, my friends suda ada and just waiting for me... Sangat excited masa tu sebab cuma beberapa jam lagi akan berada di Kuching and meet my Encik BF...



We suda agak lama plan for this trip and sangat2 kebetulan tarikhnya sama dengan birthday Encik BF.. So saya dengan semangat membara order birthday cake from my colleague (thanks K.Liza for making that yummy cake!..) untuk Encik BF... Sangat cool sebab cake x melting and disebabkan suda kepenatan, we just celebrate his birthday at hotel... Sangat best dapat celebrate his birthday, merantau ja-oh hingga ke Kuching untuk berjumpa Encik BF... Last year, on his birthday saya berada di Japan, saya suprisekan dia dengan satu perkara yang sangat best!! (x perlu cerita panjang lebar di sini.. akan buatkan anda mengantuk mungkin hehe...)...


Sesudah memakankan cake itu, berairkan mineral water yang dibeli di 7eleven yang berada di sebelah bar-yang-ada-sepasang-gay-yang-mabookk itu.. (mana tahu mereka itu gay hah?.. gaya itu seperti gay lahh.. huhuhu), kami kemudian keluar menghirup udara yang x dapat digambarkan bagaimana rasanya uhuk3... sepanjang Waterfront itu...

Since ini adalah percutian bajet, maka kami memilih untuk stay di T*ne Hotel.. ini adalah pengalaman saya berada di Tune Hotel::

==> Terkejut bigfoot saya bila saya tahu sebenarnya bilik itu hanya ada bed, kipas dan tandas-yang-seksis itu...
  
1) Aircond ada tapi kena add-on.. Jadi kami pun add-on aircond untuk setiap bilik.. macam prepaid gitu konsepnya...
2) Saya mahu add-on TV, tapi the counter-girl itu bagitahu saya TV is not available at T*ne Hotel Kuching.. Sadis seyy..
3) Towel x bawak? Sapa suruh x bawak.. Okehh sekarang juga pegi add-on towel lagi.. Aisehhh...
4) Arghh x mahu cerita lagi pasal T*ne Hotel... kalau pergi Harbour view pun berbaloi!!

==> Kesimpulan: Saya akan listkan T*ne Hotel dalam list hotel yang patut dielakkan...

No comments: