Bye bye Encik BF.. Saya akan rindukan kamu..


Semalam (Sabtu), saya n Nanad bangun awal pagi... We pergi jogging keliling kawasan perumahan kami... Uhuk3 penat gila..! Sampai rumah rasa mahu tidur saja.. X bagus nya saya ini.. Nanad saja kelihatan fit! Saya juga mahu lengan berotot.. Ada six packs.. Nampak fit bagai... Cut the crap Jash! Stop it.. Hadooii melalut saja kamu ini ya!.. Erk!! Sorry2.. Terlebih pula... Hehehe

OK, selepas jogging, rehat-rehat bersama Kit-Kat depan TV, kami terus bersiap-siap untuk ke office... Saya stay sekejap saja di office sebab saya mahu berpergian ke rumah Encik BF... Hari ini he will fly back to Sarawak.. So, saya sudah janji akan hantar beliau ke airport... Nanad pula stay di office until 4pm... Ohya kami jemput Nanad dulu on the way to airport...

Sementara tunggu masuk ke departure hall, kami had our hi-tea at Dunkin Donuts... We tried Ice Latte Mocha Swirl, Ice Latte Caramel Swirl, ?? Chicken Mayo (i lupa ah nama dia..) and donuts sure ada lah.... Yewww! pahitnya bagai x terkata.. Starbucks lagi OK rasanya.. Huhuhu...

Nanad with her Ice Latte Caramel Swirl ("Eii pahit!", kata Nanad)

Us.. with Ice Latte Mocha Swirl + that ?? Chicken Mayo

Then perlu bye bye Encik BF.. Time ni macam biasa lah, saya tentu akan kesedihan... Then macam biasa juga Encik BF akan pesan "Take care ya.. jangan nakal2.. very soon I balik ok?"... N saya akan OK kejap... Then akan ketiadaan mood untuk seketika... Itu adalah keadaan biasa juga.. Huhuhu...
Ada bekalan DD untuk masa depan haha.. Ohh chubby nya saya..

Encik BF happy + saya biasa saja

Encik BF biasa saja + saya tersenyum
 
Nota tangan: Saya juga amat merindui Puan Mother... Ohh Umi, i wanna go home!!
 
Nota kaki: -None-
 
Jash
20062010

3 comments:

Unknown said...
This comment has been removed by the author.
Unknown said...

miss u!!

Jash said...

Miss you too dear! :)