Jiran baru

Pertama sekali, kalau anda fikir saya telah berpindah rumah atau jiran sebelah rumah saya telah bertukar orang... Tidak! Salah sama sekali tanggapan anda itu hehe... Macam saja-saja mahu menarik perhatian orang untuk membaca entry ini... Opsss itu juga bukan *wink*wink*

Sebenarnya saja-saja mahu bercerita sejak semalam saya bertapa sementara di meja colleague saya, Mimie untuk menselesaikan kerja saya sekarang (PC saya macam tidak merelakan saya melakukan kerja itu.. huhu)... Maksudnya ini cerita kamu di office la ya Jash?? Yup..! Pandai!! hehe... Saya akan bertapa di meja beliau selama 3 hari.. 3 hari saja okehh?!.. hehe.. Apa yang menarik di meja beliau, saya terjumpa banyak binatang ternakan yang mungkin beliau sayangi...

Ini kerja jahat saya (mungkin macam dalam mimpi sahaja..)... Kalaulah...

1) Arnab ni, goreng pun sodap!! ::

2) Penyu ni, kalau bertelur, tentu boleh jual ::

3) Ikan nemo ni, ada harapan nak masak sambal (bak kata K.Sri..) ::


4) Kucing yang x berapa nak manja ni, bagi orang vietnam makan la ::



Ouchhh... (pipi kena cubit untuk sedarkan diri dari mimpi..) hahaha... Saya tahu kalau Mimie terbaca entry ini,
tentu beliau tidak mahu membenarkan saya bertapa di tempat beliau lagi hahaha...

Nota tangan: Mungkin ada terselit sekeping dua gambar jiran2 sementara saya : K.Sri and A.Sharil

Nota kaki: Aircord di tempat orang, kipas di tempat sendiri, masihku pilih tempat sendiri .. (Tempat saya sangat best untuk bergosip) hehehe...

Jash
22:20
20042010

2 comments:

tun begia said...

sungguh banyak patung binatang tuh,

salamm,

Jash said...

Uhuk... itu binatang ternakan colleague.. skrg masih selamat di meja beliau huhu

Salam...