Perjalanan hidup...

Selasa

Selasa, saya cuti half day. Kenapa saya half day? Mahu menselesaikan beberapa hal yang saya kira agak penting. Petangnya saya mendrive ke office untuk jemput Nanad n we terus heading to Jusco untuk beli hadiah kahwin officemate saya (officemate ini saya kenal masa kami sama2 pergi Japan during my first trip last 2years..) After solat Maghrib di Jusco juga, terus saja pergi ke KFC Taman U untuk main Catur Bistari dengan kawan2 pejabat seperti biasa. Sepatutnya start main 8.30pm, tapi entah macam mana ada yang tersalah info, 9pm baru start main and by 11pm saya terus mendrive pulang ke rumah...

Rabu

Semalam tiada apa yang menarik berlaku di office... Hanya menselesaikan beberapa kerja seperti biasa.. Ohyaa hari ini ada welcoming dinner untuk bos baru department kami, Mr. Yamamoto Ikuhiro... Bertempat di Senibong huihh sangat jaohh! Tapi x apa la, sempena meraikan kedatangan bos baru hehe... Saya ni jenis yang x reti cari jalan.. So sangat lucky sebab Encik BF pernah juga bawa saya makan di Senibong for a few times.. Jadi masih ingat lah jalan nak ke sana (tapi jalan yg saya lalu itu macam agak jaohh je berbanding dengan orang lain uhuk3)... Encik BF call n ajar saya lalu highway Pasir Gudang, tapi dengan yakinnya saya jawab "Saya x berani nak lalu situ takut nanti saya tersesat entah ke mana-mana"... (Jadi saya kena tunggu Encik BF balik JB untuk bawa saya jalan-jalan kenal jalan di Johor ni.. Bley x dear?? => )

Balik rumah agak awal, around 10pm ++ da sampai rumah... Sila enjoy pics di bawah::

Nota tangan: Tajuk entry seperti tiada kena-mengena dengan entry di atas huhu.. Sila abaikan... =p

Nota kaki: Apsal gambar2 di atas macam sangat tidak terurus?? Huh! Akan cuba mengupload gambar yang lebih okehh!

Jash
23:27
08042010

No comments: