Update Appointment..

Hye all... Sekarang ni bersiaran dari kampung halaman terchenta... Ok, mari lihat tajuk entry ni sekejap.. Okeh, tajuk pasal appointment kan... Minggu ni saya balik kampung sebab ada appointment di SOPD, HSNZ... Last two weeks, sewaktu cuti raya, saya juga ada appointment di SOPD and a day later saya buat ultra sound... (ini kes breast lump yang saya cerita sebelum ni)...

Alhamdulillah hari ni check lagi resultnya normal... Makanya saya bergembira seketika tapi tetiba gastrik saya datang dengan agak teruk masa tengah jumpa MO tu.. Then dia panggil pakar masuk bilik rawatan tu n he decided to do OGDS... Lagi pun memang dah lama saya x buat OGDS, paling last saya buat di Pakar Puteri Johor a year ago.. So my next visit to hospital is on 2 November 2011 for OGDS and SOPD appointment is on 6 December 2011.. Isskk..


Sila lihat dua orang makcik di atas... Ohoo mereka keep bincang pasal penyakit batu karang + operation etc... Sudah tahu kan saya ni fobia sungguh dengar darah, opeartion, sakit bla bla bla.... Duk dengar makcik2 ni cerita, buatkan saya pening-pening lalat.. Hadoii... Nasib baik ada Puan Mother hhuhuu... 'Lepak' kat hospital setengah hari... Sungguh 'syiok' tau lepak kat hospital terutamanya pada hari Ahad... Rupanya Ahad merupakan hari untuk General Surgery.. So macam2 orang lah yang kami jumpa.. Menakutkan pun ada juga ...

Menunggu waktu pulang ke daerah itu,
Jash
18092011

No comments: