I nak letak gambar yang ada dalam HP i..

Hi all... Apa khabar semua? Saya sihat aje.. Cuma biasalah kadang2 datang juga angin gastrik yang menyapa diri... Hehe... Tengok pada tajuk, ghupe banyak nak share gambar.. Tapi moh le kita tengok gambar apa yang saya nak letak dalam post kali ni...


Tu kat atas tu gambar saya dengan anak K.Laily, Ketua Jabatan IT kat institut... Anak dia ni nama Khairina, tapi saya panggil 'Princess' sebab tu lah nama yang mama dia bagitau saya... Tapi si Princess ni memang comel lah.. Lagipun mama dia memang comel jugak hehe... Ohya gambar ni disnap masa saya pi open house rumah K.Laily...


Tu pula kad yang saya dapat dari Encik BF... Nak tau content nya? Tak payah lah, segan den... Tapi kad ni bukan datang sekeping gitu je, tapi sekali dengan hadiah yang saya suka sangat.. Tapi takmo lah share kat sini... Segan lagi hehe...


Ini pula gambar saya dengan pensyarah pelatih kat bengkel saya... Umur dia berapa ek.. Muda 4tahun dari saya rasanya... Tapi sekarang dia dah habes praktikal, jadi takde lah orang untuk saya ajak teman pi mana-mana... Sabar je lah...


Yang dua orang dalam gambar tu staf perempuan kat bengkel saya.. Termasuk saya, ada 3 orang lah staf perempuan... Ni kami tengah makan nasi kukus ayam berempah.. Nampak tangan saya yang tengah cedok nasi tu?.. (betul ke ayat ni??/) hehe... Oh btw, nasi kukus ni memang sedappp!~~ Yummyyy!~~


Gambar syok sendiri ni saya snap sebelum pergi jamuan raya yang dianjurkan oleh students bengkel saya... Keseluruhan majlis mereka handle sendiri... Ni saya maen pakai je apa yang ada sebab nak cepat... Ingat nak pakai selendang, nak match kan dengan kebaya purple tu, tapi last2 capai je tudung sarung tu.. Ni snap gambar kat office ni...  Mekap? Maaf, x sempat...


Weehuuu sekarang saya baca buku ni... Kompilasi Aku Terima Nikahnya... 3 in 1... dah lama saya cari buku-buku ni... Alhamdulillah bertemu jua di MidValley... Sangat bermotivasi lah buku ni... Sekarang saya dah masuk buku kedua... Murabbi Cinta...

Sambung buat kerja,
Jash
29092011

No comments: