Semalam yang suram..

Hi everyone... Kenapa kau ni Jash? Tetiba tajuk post suram semacam je.. Memang pun! Memang semalam agak suram dan muram.. Apa tak nya, datang je office, nak pi ambil kertas soalan final kat admin, orang yang jaga benda alah tu blum sampai.. So lepak2 dulu jap, sambil2 tunggu orang yang berkenaan.. Lagi pun waktu masih awal, around 7.35am gitu...

Terserempak dengan sorang kakak ni, dia bagitahu mak kepada colleague saya passed away... Innalillah.. Terkejut saya, saya pun jadi agak suram.. Ye lah, saya x boleh betul bila dapat berita parent orang2 yang berada di persekitaran saya passed away.. Boleh merasai kehilangan yang mereka alami itu...

Ini kehilangan jugak.. Tapi hilang dalam perut! ahaks!~~
Pagi semalam saya jaga exam, around 10am lebih saya dan beberapa orang staff lagi bertolak ke Melaka untuk mengziarahi (eja macamana ek?) our colleague ni.. Dia kelihatan tabah dan redha tapi dalam hati tak siapa yang tahu... by 5.15pm kami sampai di ILP dan saya terus ke office... Tapi yang menyebabkan saya bertambah suram kerana tiba-tiba je lepas balik dari Melaka saya selesema yang agak teruk, tekak pun x berapa selesa dan badan agak panas... Demam kah saya?? ... Walaupun keadaan diri dah macam tu, saya masih bersemangat untuk setup lab ... By 8pm barulah saya balik rumah *wink

Nota tangan: Hari ni pun life x berapa memberangsangkan.. Rasa nak hempuk kepala seseorang.. Tapi sabar Jash oii... Orang tua tu, respek lah sikit.. Argghhh.. Sakitnya hati...!

Nota kaki: Selamat malam... I need to rest!

Jash
23:42
07062011

No comments: