haishh.. Ahad.. Ahad...

Pagi tadi saya bangun awal pagi.. Saya bersemangat nak mengajar hari ni.. Ohh well saya tau hari ni hari Ahad, semua orang bersenang-lenang di rumah sambil mimpi-mimpi indah, mungkin juga akan berkeluaran bertonton wayang atau berehat-rehat bersama anak isteri/suami.. How I wish! (yang paling last tu lah hehe)... Tapi saya tetap tabah bangun awal pagi sebab saya da janji dengan students saya, hari ini akan ada kelas tuisyen untuk subject Math Kejuruteraan 1.. Untuk my Wonderpets...

Walaupun hari Ahad, saya tetap pakai baju kurung.. Uikss rajin bebeor kamu Jash... Apa mimpi?? Ohh jangan terpedaya ya.. Saya bersiapan dengan baju kurung sebab ada jemputan kenduri kahwin rumah mentee saya.. Majlis kahwin abang beliau... So, cadangnya memang nak pergi kenduri tu dengan students saya nanti... Ok, 9am saya sampai office, and saya buat class dalam bilik saya je.. Dah cukup lapar, 12pm lebih saya ajak students pi kenduri...

Muka i gemokk bagai... Tu salah sorang student i, sweet 19..

Alamak! Tepuk dahi sendiri, teringatlah hadiah terlupa bawak.. Kena balik rumah amik hadiah.. Haisshhh satu kerja pula kena panjat rumah tingkat 4 tu.. Longgar lutut makcik ni haa... Elok2 keluar dari rumah, tarik pintu sampai punyi ganggg! Baru lah den teringat, kunci rumah ada kat dalam rumah!! WTF..! (okehh ini maki hamun dalam hati saja).. Hati sudah tidak berasa tenteram... Macam mahu nanges tapi cool saja depan students.. uhuk3x

Balik dari kenduri tadi, tatau nak pi menapak ke mana sebab housemates takde di rumah.. So, have to wait for them untuk masuk rumah... Jadi sekarang, pada waktu 18:11 ini saya masih bertapa di office saya... Gigih menanti sambil study.. 

Nota tangan: Aku nekad nak pi duplicate kunci rumah letak dalam kereta!!

Jash
18:11
05062011

4 comments:

nadhirasyafiqah said...

haha. same je cite kita. saya tinggal kunci kat dalam bilik hostel. so kena tunggu hampir 3 jam nak masuk bilik -.-

Jash said...

i tunggu dari tengah hari... lagi sadis nih.. huwaaaa

Anonymous said...

i sokong u nyer nota tangan tuh..duplicate!!!xpun triplicate je..hihi..

-jannah's mummy-

Jash said...

See.. I memang WAJIB buat... kalau x, memang menyedihkan... uhuhu