HP terbarai...

Morning all.. Ini cerita akan berjalan secara laju okeh... Tak perlu mukadimah panjang-panjang... Saya cuma nak cakap tadi Nokia saya jatuh dan terbarai dengan sangat menarik dalam toilet.. Gila kau Jash! Bawak HP masuk toilet...! Eh2, sebelum u all susah-susah nak pikir kenapa HP tu masuk toilet, biar I cerita je lah.. Hah?? Apa?? Tak nak I cerita? Tak nak sudah.. I x cerita dah...

Sekarang ni I kat Putrajaya.. Spend my weekend with Shy, Kak Dah and Abot.. Ohh lupa, Kak Pah ada skali.. Lagi pun sekarang ni saya berada dalam zone yang tidak mengizinkan saya bersendirian di rumah... 2 in 1 lah kiranya... Haa tengok, kata takde mukadimah... Ni nampak gayanya mukadimah dah 1 perenggan.. Maap lah Senah oii... Den kalau menulis, susah benor nak berentinya...

Ok2.. Sekarang kita cerita kisah minggu lepas... I balik Terengganu seperti biasa untuk melepaskan rindu pada Puan Mother... Ohh jangan dilupakan si budak gemok kesayangan saya, Farhatul Jannah Atrash... Anakanda kakak saya... Si bulat gebu itu haihhh... Kalau dah tengok kat wallpaper hari-hari, mau x kerinduan melanda jiwa...

Gambar x clear disebabkan masalah teknikal..
(padahal kau cilok dalam FB je kan, Jash??) ;p

Okeh sudah siap cerita.. Sekarang mahu pergi bersiap2, nak ikut Shy pegi ofis... Kalau berweekend di ILP pun, den poie ofis... Berweekend di Putarajaya pun den poie ofis juga.. Tu lah bukti den ni sangat rajin.. Hahaha... Gila bapak perasan!

Nota tangan: Sedih pedih terluka... Nokia hanya boleh terima call... X boleh call out... tak boleh message.. X boleh masuk setting apa2...


Jash
16042011
Presint 9, Putrajaya


2 comments:

Anonymous said...

kalo nk pic clear kna mintak ngan mummy dia..haha..auntie..auntie..

-jannah's mummy-

Jash said...

aishh... auntie saja je.. gambar gemok2, bolaatt2, ada dalam hp nie.. tapi semua gambaq masa baby2... hp auntie skrg x boleh trima MMS tau.. so, bambam bagitau mommy, jangan hantar MMS kat auntie.. rugi credit mommy...

With love,
Auntie Ja