Eh tiba2 saya kena tag lagi..

Oh yeah..oh yeah... satu hari, satu kali tag.. dua hari, dua kali tag... tiga hari, dah takde tag dah.. haha... Okay2, silap intro pula... hehe...
Kali ini saya telah ditag oleh K.Muz.. Sudahlah ini kisah wishlist... Saya ni dah lah x berapa nak ada wishlist sangat.. Apa yang datang/dapat tu, itulah yang diterima seadanya.. (ahaaa! Nampak tu... good girl!!.. lalala~~).. Okeh, sekarang mari kita lihat, cukupkah 13 items yang bakal berada di dalam wishlist saya ini...

1. Bawak parents pergi haji.. Haa yang ini, rasanya memang tersenarai dalam wishlist setiap yang bergelar anak..

2. Kerja dekat dengan rumah.. Ini lagi lah.. Kalau kerja dekat dengan rumah, bolehlah saya stay dengan family... Tiap hari boleh makan masakan Puan Mother...

3. Kawen dengan Encik BF.. Since saya belum kawen lagi, jadi mestilah part kawen boleh masuk dalam wishlist saya hehe

4. Beli tanah.. Bukan untuk tanam cili dalam pasu, tapi as property.. Insya Allah sedang berusaha ke arah ini...

5. Sambung belajar.. Harapan lepas ni nak sambung Master, skali dengan Encik BF... Semoga perasaan nak belajar tak hilang lagi...

Dah takde benda lain dah dalam kepala ni... Susahnya nak pikir... Kiranya satu kejayaan lah tu saya ada 5 wishlist... Ada yang mungkin dapat cepat, ada yang mungkin lambat... Tapi kejayaan takkan datang bergolek tanpa usaha.. Maka sekarang saya sedang berusaha untuk mencapai impian saya tu... Doakan saya ya... 


Jash
Mode: Sleepy-meepy

No comments: