Berada di kampung itu seronok tapi...

...sangat penat kali ini punya kepulangan ke kampung halaman... Menolong Puan Mother dan Cik Sister menguruskan apa-apa sahaja berkaitan Cik Sister punya majlis kahwin... Rupanya sangat banyak yang perlu diselesaikan, dari seremeh-remeh benda sehinggalah kepada sebesar-besar benda (erkk! betul ke salah ek ayat ni? X apa la ya, tidak kisah lah tentang ayat itu asalkan anda faham saja ya.. hehe)...

 Kesian Boboy penat shopping... Muka pun da xde senyuman da ...

Arif the co-pilot... Muka x ikhlas tuu... =p

3 hari di rumah sepertinya tidak cukup untuk mensetelkan banyak perkara... Macam saja mahu mensambung cuti tapi memfikirkan kerja di office membuatkan saya ..urmmm... berfikir sejenak... ! X apa lah, saya terpaksa juga balik malam ini ke JB dan alhamdulillah janji saya pada Cik Sister telah saya tunaikan siang tadi... At least, hati agak lapang juga (",) Cuma kasihan pada Puan Mother banyak benda perlu beliau setelkan tanpa me and Cik Sister di rumah... Luckily Encik Brother akan pulang minggu ini dan "sila lah kamu membantu Puan Mother ya!" (Pesanan ini ditujukan khas untuk Encik Brother, Fahmi...)

 Ini gambar Stadium Terengganu yang bumbungnya runtuh tu huhu.. Begitu teruk rupanya...


Nanti saya janji akan pulang sehari lebih awal Insya Allah untuk persiapan terakhir ya... Kali ini balik kampung juga agak sedih sebab x sempat berjumpa dengan teman-teman tersayang.. I am so sorrrrryyy my dear Dna, Fara, Til... (Nat, Ad, Hanis.. kalian tiada di Terengganu kan??..)... Alhamdulillah masih sempat bertemu mata dengan my dear little Umar (berat ya baby boy ini...), sempat juga berjumpa Umi Umar, Puan Ada... Congrats Ada and Hafiz... Rindu dengan teman-teman di Terengganu!!!!!

 Si penulis blog ini kelihatan excited yang terlebih sambil2 mentengok Puan Mother angkat Umar

Nota tangan: Kepada adinda-adindaku, Arif, Akin and Adik (yang rupanya mengikuti blog ini.. huhu), silalah merajinkan diri membantu persiapan kahwin K.ha ya (^_^)  ... Opsss Boboy juga ya.. Boy rajin kan?... :)

Nota kaki: Tak sabar nak balik rumah lagi... Ni tengah siap-siap nak pergi bus station... Bakal abang ipar akan send us (me and his fiancee)... Tata...

Jash
20:05
03052010

No comments: