Ya.. Memang saya emo..

Terus tak payah intro.. Entry ini adalah sungguh beremosi.. Sebelum masuk government, saya hanya tahu 'tai chi' sangat lah digemari oleh auntie2 and uncle2 area Taman Sri Pulai.. Tiap2 pagi masa nak pi kerja tu, mesti nampak mereka2 itu ber'tai chi'... 

Thanks Mr.Google :: Ini lah 'tai chi' yang saya faham
Saya hanya tahu itu 'tai chi' saja. Tapi bila saya masuk government, dalam pekerjaan, 'tai chi' diistilahkan sebagai menolak kerja kepada orang lain. Dan hari ini, saya terkejut dan beremosi bagai bila ada orang kata saya bagus... Saya dah pandai 'tai chi'... Ohh memang emosi... Bila tanya apa benda yang saya 'tai chi' tu, takmo bagitahu pula... Dan ada lagi perasa tambahan, bahawa saya ini selfish... memang cukup perasa emosi saya...

Saya tahu saya masih merangkak.. Saya perlukan guidance.. Ohh tolong lah...!! ... Saya pasrah untuk ketika ini... Saya lesu.... 

Jash
Emosi perisa kari berapi
Celahan lalang, daerah asing..!




2 comments:

Tengku Muzlina Hanim said...

Jom layan kari berapiiiii!!!!hahhaa

Jash said...

hahaha.. pasrah lah k.muz... thanks for 'setem'...