Happy 6th anniversary..



Note: post ini special edition versi luahan perasaan.. Khas untuk Encik BF.. Orang lain sila jangan muntah hijau ok?! Lalala~~

Salam.. Semalam petang, tengah busy2 buat kerja sebab last model for FTseries will be released by today.. Tetiba hp berbunyi-bunyi minta diangkat.. Akak receptionist call suruh ambil surat.. 'alahaii surat apa pula ni? Xde pun minta Puan Mother pos kan apa-apa surat'.. Bila dah dapat surat (actually a card), hati gumbira sebab dapat card dari Encik BF.. Dan bertambah gumbira sebab it's *Anniversary card*.. Dah 6 tahun we berkawan.. Saya sayang Encik BF sebab:
1. Encik BF sentiasa tolong saya time saya memerlukan.
2. Encik BF sabar layan kerenah saya yang macam angin pantai. Sentiasa berubah-ubah.
3. Encik BF suka berleter pada saya. Tapi selalunya memang sebab saya salah.
4. Family saya n kawan-kawan saya pun OK dengan Encik BF.
5. Saya memang sayang Encik BF!

Kadang-kadang saya rasa Puan Mother saya da transform jadi Encik BF. Puan Mother saya special, Encik BF pun special.

*Note untuk Encik BF: semoga kita sentiasa bahagia dan berada di bawah payung rahmat Ilahi.. Ameen..
<kenapa kita ada anniversary ya?>

Jash
Berfeeling-feeling

No comments: