Ono-san



Baru-baru ni saya terbaca artikel kat magazine mana ntah, pasal Ono-san.. Ini satu jenis product kalau x silap saya.. Jadi apa yang membuatkan saya nak cerita pasal Ono-san kat blog ni? Sebenarnya saya bukan nak cerita pasal kebaikan produk ni atau nak promote anda beli produk ni.. Cuma saya agak tertarik dengan nama produk ni sebab sama dengan nama salah seorang bos Japanese kat kilang saya tu hehe.. Terkejut betul saya, ingatkan bos Japanese tu ada keluarkan produk sendiri huhu.. Lawak pula rasa.. Itu lah saja kisah Ono-san yang saya nak cerita kali ni.. Sekian, terima kasih..

Jash
Ke'demam'an rindukan keluarga dan Encik BF tersayang

2 comments:

MuzZz said...

hhahha..orang pn pernah jumpa masa tgh jalan2 kat shopping complex..hheheh..

Jash said...

hahaha.. k.muz, rasanya kita patut bawak gi ofis pampalet die.. nanti kalo ono tengah ngamuk2 kalo ada issue, kita tunjuk ah ke dia.. mesti senyap kejap.. hahaha