Bila saya demam, saya bersyukur sebab....

....ada kawan Marda ajak berbuka di rumah beliau... Murah rezeki kami semalam, sebab x payah beli makanan untuk berbuka puasa... Saya, Marda and Shaikah berbuka puasa di rumah Syidah, kawan kepada Marda yang menjadi kawan saya juga (^_^)

Semalam saya kerja, ada urgent issue yang kena setelkan... Balik dari office, dah memang sangat x larat... Hajat di hati nak ikut Marda ke rumah kawannya yang baru dapat baby, tapi keadaan kesihatan saya membataskan kehendak hati ini... Sebab Puan Mother cakap, kalau saya demam, selsema, saya x boleh cium2 baby tu, takut berjangkit... Pastu saya fikir, kalau pergi tengok baby, tapi x boleh cium2 baby tu, baik x payah pergi lah huhu... Maka selamatlah saya di pembaringan hampir 2jam...

Tepat jam 6pm, kami pun keluar.. Tapi x terus pergi rumah Syidah, sebab masih perlu jemput Shaikah di UTM... Kemudiannya baru kami ke rumah Syidah, di Bandar Baru Kangkar Pulai... (rasanya betul kot.. ) hehehe...

Inilah menu kami, nasi ayam -ayam madu+ayam blackpepper-

Air sirap cocktail < Sedih x boleh minum banyak sebab saya batuk >

Keluarga yang baik hati < Syidah + Rahman = Uwaiz + adik Uwaiz >

Uwaiz demam < Auntie Shaikah nampak excited >

Uwaiz x layan < Auntie 2 orang ni sibuk nak bergambar >

Uwaiz pelik "Auntie ni asyik snap pic je... Photographer ke?" < adehhh.. caption yang perasan >

Me and Marda < Gambar itu satu kewajipan hehe >

Da kekenyangan, siap tapau lagi... Kami pun pergi Jusco, hajat nak cari fillet ayam, tapi da habis... Logic lah, jam pun dah 10pm... Huhuhu... Then terus balik rumah, sekian lah cerita untuk semalam...

Nota tangan: Tahun ni sedih, x sempat berpuasa dengan keluarga tersayang.. Iskk..iskk...

Nota kaki: Bersyukur sangat ada housemates... X lah rasa hidup ni begitu sunyi dan kesepian.. Thanks to my housemates...

Jash
22082010

No comments: