Mind is not working properly

Pagi ini saya bangun dengan satu perasaan bercampur-baur. Saya penat tapi dalam masa yang sama saya rasa amat BOSAN! Minda saya keep thinking where should i go today..??.. I'm thinking of having mandi-manda at Starhill, then watching movie at Tebrau City... But so sudden saya terfikir untuk mendrive ke Air Hitam buying ntah apa2 yang i-dont-know..

Sekarang saya masih mengadap laptop menaip entry ini sambil berfikir nak pergi mana sebenarnya... Enjin kereta sedang dipanaskan (eh! macam sedang memasak pula... naaa abaikan!) ... Ok la, now saya akan mendrive tanpa destinasi yang pasti! Setelah saya membalikkan diri ke rumah, saya akan update ke mana sebenarnya saya pergi hari ini...

Daa....

Nota tangan: Kebosanan boleh membuatkan saya kebingungan... Anda bagaimana?

Nota kaki: ...kaki yang melangkah tanpa tujuan itu ibarat layang2 terputus talinya...(eh betul ke?.. jap nanti i fikir balik).. But luckily saya mendrive.. tidaklah terasa sangat haha

Jash
10:33
07022010

2 comments:

ima said...

alamak, terlepas laks!
kalu tak ley i join skali.
haha,slamat mengembara beb.

Jash said...

alahai... i pun silap juga.. should roger u dulu huhu