Ahad yang SEMPIT

OK, akhirnya hari ini menjadi AHAD yang SEMPIT!! (What??? Ahad yang sempit?? Apakah yang kamu mengarut ini Jash?..) Haha.. Ok2...Cerita  ya macam ni..:

Penulis: Wehh Nado... Kita nak pegi mana ni... (ketika ini suda mula mendrive...)
Nado: Urmm.. Tatau la, no idea.. tapi apa2 pun, jom kita pegi makan dulu la... Amacam?
Penulis: Ok gak tu... (sambil menuju ke kedai makan...)

Alhamdulillah... Breakfast (brunch lebih baik mungkin..) da selamat memasuki stomach dan menghasilkan kesan kekenyangan! hehehe...

Then we pergi isi minyak (ini adalah persediaan penting sebab tidaklah kami tahu destinasi seterusnya...).
Tetiba ADNAN SEMPIT muncul di kepala!! (Oittt siapakah itu Adnan? Special kahh dia itu?).. oh tidaakkk!!! ADNAN SEMPIT itu movie yang ramai orang berkata-kata cerita itu best! Very sudden juga we decide pergi tengok wayang di TGV Tebrau City... N meround2 secara bestnya di Jusco itu...



Destinasi seterusnya ialah Kotaraya! Kenapa Kotaraya? Ntah la... Saja2 rasa mahu kesana melihat, memerhati dan menenjoykan diri tanpa tujuan yang khusus (di samping menghabiskan minyak masak.. ehh bukan.. minyak kereta yang baru diisi tadi hoho...) Setelah mendapatkan sesuatu, juga memakan sesuatu, maka kami sudah puas berada di Kotaraya!


Kemudian itu kami mempergikan diri ke Danga Bay melihat2 manusia yang agak banyak itu bermain layang-layang... Seronok gila ah mereka itu.. Saya sungguh teruja lalu terleka di situ menonton gelagat mereka, sambil mulut menguyah limau (thanks Nado for the oranges! Sangat manis juga!)..Teringat pula kisah lalu saya bermain layang-layang di Danga Bay sambil menjeling2 Encik Bf mengajar Cik Housemate (saya rindu kamu Deeb...) mendrive kereta... Hahaha!!!
 
 

Kami kepenatan sudah... terus saja saya mendrive pulang ke rumah kerana baru teringat esok kena KERJA!!!! Tidak sukalah itu... Boleh x kalau esok cuti saja? Tentu indah bukan? Hehehe... Saya sudah mula mengarut kerana saya rasa my mind is not working properly yet!

Malam ini saya mahu tidur dengan lenanya... Syioknyaa!!

Nota tangan: Tadi saya mengalami keadaan menakutkan kerana 1 car full of C*** guys seolah2 mahu menghack kereta saya (eh hack kah? ... ntah la) tapi mereka keep following me sampai saya rasa jantung saya seolah2 berlari sangat pantas dan hampir juga tergolek2... akhirnya saya SELAMAT! Alhamdulillah...Bagaimana saya mengelakkan diri dari mereka, biarlah hanya saya dan Nado yang tahu...

Nota kaki: Lain kali saya akan roger kawan2 yang kefree2an untuk menjoin saya mengenjoykan diri bersama2... The more the merrier! Itu sudah tentu!!!!! (^_^)

Jash
21:05
07022010

No comments: