Makan free... siapa x suka???.. Lalala~~

Di pagi hari Khamis yang indah, saya datang ke office dengan perasaan yang penuh gembira dan harmoni... Lalu saya membuka email dan membaca email satu-persatu... Ada satu email tanpa tajuk.. Aikkss email apa ni? Sendernya ialah colleague saya, K.Eka... Ini kesimpulan email tu:: "Hari ini lunch di canteen - FREE!!"

Woowwii junior juice! Sukanya bila bab2 FOC nie... Apatah lagi melibatkan hal2 makanan.. mana boleh tolak beb... Ini ada beberapa kerat pics yang blur dan langsung tidak berseni untuk tatapan kawan-kawan..
 Wajah-wajah ceria my colleagues (^_^)
Nasi beriani+ayam masak merah+dalca+acar+tembikai+air grape kot
Me-Fitri-K.Sally-Nanad
Nanad cakap "Sedap tau air ni..."
"Tengoklah tangan saya, comot nya.."
K.sally yang cun...
Nanad, hang gelak pa tu?
K.syikin dan K.Eka

Nota tangan: Thanks to K.Eka, K.Shikin and K.Aizad untuk nasi beriani itu... Semoga murah rezeki kalian (^_^)

Nota kaki: Kat office saya, kalau ada yang naik pangkat, maka dapatlah kami makan free!! Maka tahniah jugalah di atas kenaikan pangkat kakak2 bertiga ya... hehe

Jash
01072010

No comments: